Lukt betalen even niet? Kan gebeuren.
Hier vind je alles over je factuur in delen betalen, je betaling uitstellen of je betaaldatum aanpassen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met Odido Service. We denken graag met je mee.
Betaal je factuur in delen.
Soms kan je de factuur spreiden over een paar maanden. Check in Mijn Odido of dat kan.
Stel je betaling uit.
Lukt het niet om je factuur te betalen? Soms kan je de betaling uitstellen.
Pas je betaaldatum aan.
We schrijven je facturen af rond dezelfde datum. Komt het deze maand niet goed uit? Dan kan je de datum aanpassen.

In onze app regel je alles rond je abonnement. Je facturen bekijken? Je internetsnelheid aanpassen? Met onze app heb je alle info bij de hand. En regel je zelf heel veel. Wel zo fijn.
In de Odido App profiteer je ook van speciale deals. Bijvoorbeeld korting op slimme gadgets. Dat wil je toch?
Veelgestelde vragen over betalingen.
Kan ik mijn factuur ook handmatig overmaken?
Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?
Welk bedrag staat er open?
Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik in delen betalen?
Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik mijn betaling uitstellen?
Hoe kan ik een andere betaalrekening aan jullie doorgeven?
Ik kreeg een herinnering nadat ik de factuur al heb betaald. Wat nu?
Ik heb een verkeerd bedrag naar Odido overgemaakt, wat nu?
Wat zijn buitengerechtelijke incassokosten?
Wat gebeurt er als ik mijn facturen niet betaal?
We zijn er voor je.
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.